środa, 17 kwietnia 2013

Papilotki, patery, ceramika - co gdzie kupić?

Często wynajduję w Internecie piękne naczynia, patery czy inne cuda do kuchni i nie tylko. Na facebooku podsyłam na bieżąco linki do różnych stron, jednak nie każdy tam wchodzi, więc postanowiłam zebrać w jeden post kilka ciekawych moim zdaniem źródeł.
 
Kilka osób pytało mnie, gdzie można kupić sztywne kolorowe papilotki, takie jak na zdjęciu z muffinkami więc od tego zacznę.

Takie papilotki są dostępne na allegro, ja jednak zakupiłam je w sklepie Scandiloft.pl, który mogę szczerze polecić. Również widoczna na zdjęciu druciana patera, pochodzi z tegoż sklepu.

Papilotki aluminiowe





Jeszcze nie używałam, ale znalazłam też papilotki aluminiowe w sklepie Decorto.pl. Wiem, że trudno je dostać, ponieważ sama długo ich szukałam, dlatego podsyłam Wam bezpośredni LINK.







Jeżeli lubicie folkowe wzory i ręcznie robione naczynia to spodoba Wam się propozycja sklepu Folkstar.pl. Mi szczególnie przypadła do gustu ceramika bolimowska.


Skoro już jestem przy naczyniach, podam Wam kilka adresów sklepów z piękną porcelaną i ceramiką (i nie tylko):
 

W TYM SKLEPIE totalne urzekła mnie ta patera (po lewej).

Przepiękne stojaki na babeczki widziałam TUTAJ

A tą czerwoną paterę w kropeczki (po prawej) znalazłam TUTAJ 



Niektóre artykuły, czasem mogą pozostać tylko w naszych marzeniach ze względu na „bajeczne” ceny. Dlatego też zachęcam Was do odwiedzania klubów zakupowych takich jak Tiago.pl czy Westwing.pl gdzie znajdziemy ciekawe i designerskie artykuły nie tylko do pieczenia czy serwowania potraw ale i do wyposażenia wnętrz i to ze sporymi rabatami od cen rynkowych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz.

Drukuj