wtorek, 23 lipca 2013

Malinowo – bananowy koktajl a’la sorbet – dwie wersje

Po truskawkach i jagodach przyszedł czas na koktajl z malinami. Jednego dnia zrobiłam sobie taką wersję dietetyczną z bananem i kefirem. Część malin zamroziłam i następnego dnia przygotowałam z nich taki bardzo gęsty koktajl bardziej deserowy, ponieważ dodałam jeszcze trochę cukru i wiórek gorzkiej czekolady. Obie wersje są przepyszne i bardzo sycące!

Koktajl malinowo – bananowy

Koktajl malinowo – bananowy
Przepis własny

Składniki na dwie porcje:

Wersja 1 - dietetyczna:
  • 150 g malin
  • 200 g kefiru
  • banan

Wersja 2 – deserowa ( na 500 ml):
  • 200 g zamrożonych malin
  • 200 g kefiru
  • banan
  • 2 łyżki cukru pudru
  • wiórki czekolady do posypania (u mnie gorzka)


Przygotowanie:

Maliny (świeże lub mrożone), kefir i banana (cukier puder - opcjonalnie) umieścić w pojemniku blendera i zmiksować. Dodatkowo można posypać wiórkami czekolady.

Nakarm Cukrzyka latem Kwaśnie, no właśnie

9 komentarzy:

  1. Koktajl a'la sorbet brzmi naprawdę pysznie! Świetny pomysł na letni deser ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda bardzo smacznie:) chętnie bym zjadła taki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Apetycznie wygląda i ta czekolada kusi:)

    OdpowiedzUsuń
  4. córa moja uwielbia takie połączenia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają cudnie, pochłonęłabym w minutę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że mogłam wziąć udział w ciekawej akcji :) Dziękuję za zaproszenie, zerknę na Twój konkurs. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz.

Drukuj