wtorek, 31 grudnia 2013

Podsumowanie 2013 roku

Rok 2013 był dla mnie szczególny, ponieważ 8 stycznia rozpoczęła się moja przygoda z blogowaniem. Wcześniej nie zdawałam sobie sprawy z tego jak dużo pracy i czasu potrzeba na prowadzenie bloga. Nie sądziłam również, jak wiele może to dawać satysfakcji i radości. A to wszystko dzięki Wam, moim czytelnikom. Dziś chcę serdecznie podziękować za to, że mnie odwiedzacie, za to, że po prostu mnie motywujecie do dalszej pracy. Motywacja jest zawsze potrzebna, a jeżeli za tym co robimy nie idą pieniądze to tym bardziej trzeba mieć dobry powód, aby konsekwentnie to kontynuować. Ja taką motywację mam. Chyba każdy bloger zgodzi się ze mną, że blogowanie jest „uzależniające” :). Mam nadzieję, że w kolejnym roku dacie mi jeszcze więcej powodów do radości i satysfakcji z tego co robię, a ja obiecuję się Wam odwdzięczyć jak najlepszymi przepisami! Poniżej kilka danych statystycznych oraz przepisy, które odwiedzaliście w tym roku najchętniej. Ciszę się, że wśród tych najpopularniejszych są aż cztery moje receptury autorskie :).

Kochani, dziś życzę Wam oczywiście udanej zabawy sylwestrowej, a w Nowym 2014 Roku, życzę Wam przede wszystkim dużo zdrowia, bo to jest najważniejsze! Życzę Wam również dużo cierpliwości, wytrwałości i konsekwencji. Obojętnie co robicie, czym się pasjonujecie, ważne jest, aby to robić konsekwentnie, a wtedy z pewnością dotrzecie do zamierzonych celów i spełnicie swoje marzenia! 

Blog Jest Smak w roku 2013: 

350 postów
613 860 odwiedzin
337 lajków na facebooku

Najczęściej czytane przepisy: 














2 komentarze:

  1. Gratuluję pięknego podsumowania ! I najlepsze życzenia z okazji 8 stycznia :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz.

Drukuj