poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Szybka sałatka meksykańska

Wiele rzeczy można mi zarzucić, ale raczej nie to, że jestem leniwa. Jeśli śledzicie mojego bloga to wiecie, że nie raz spędzam w kuchni pół dnia, ostatnio np. przy okazji tworzenia motylków. Czasami jednak lubię zrobić potrawę łatwą i szybką, a jeśli jeszcze do tego jest smaczna no to już pełnia szczęścia!

Sałatka meksykańska, którą przygotowywałam już wielokrotnie należy do takich dań, które robi się w 15 minut. Pokrojoną paprykę i kiszone ogórki należy tylko połączyć z zawartością trzech puszek (kukurydza, czerwona fasola i tuńczyk), majonezem i przyprawami. Jeśli nie wierzycie mi na słowo, to wypróbujcie przepis z zegarkiem w ręku :)

Szybka sałatka meksykańska

Składniki:
  • puszka kukurydzy (220g)
  • puszka czerwonej fasoli (400g)
  • puszka tuńczyka w sosie własnym (185 g)
  • 3-4 ogórki kiszone
  • czerwona papryka
  • 2 łyżki majonezu
  • przyprawy: pieprz, papryka słodka, papryka ostra

Przygotowanie:

Paprykę umyć, wydrążyć gniazda nasienne i pokroić w kostkę lub w słupki. Ogórki pokroić w pół plasterki. Kukurydzę i tuńczyka odsączyć z zalewy. Fasolę przełożyć na sitko i przepłukać pod bieżącą wodą, odstawić na chwilę do odsączenia. Wszystkie składniki połączyć w misce z majonezem i przyprawami.
Całość dokładnie wymieszać.

Szybka sałatka meksykańska

Szybka sałatka meksykańska

4 komentarze:

  1. Ja kupuje mrożonkę Sałatka Meksykańska i robię podobną :-) Mufinki orkiszowe z kremem truskawkowym
    wypróbuję na pewno, a przepis na chleb jest super !
    Fotografią powinnaś się zająć koniecznie, bo zdjęć
    tylko pozazdrościć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje serdecznie za miłe słowa :) Czeka mnie jeszcze bardzo dużo pracy, aby osiągnąć cel jeżeli chodzi o zdjęcia, a takie komentarze są wspaniałą motywacją! Pozdrawiam

      Usuń
  2. nie przepadam za tuńczykiem, czym mogłabym go zastąpić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spróbowałabym z kurczakiem, jednak nigdy nie robiłam takiej wersji.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz.

Drukuj